Inainte de a scrie aceste randuri am dat telefon la SMT pentru a intreba de programare pentru revizie. Dani, un tip foarte jovial si amabil dealtfel, m-a informat sec ca nu mai poate accepta nici o operatiune cu piesele clientului.
Noua politica a companiei.
Mai multi de pe Forumul SFC dar si de pe alte forumuri dau exemplul cu carciuma unde nu te duci cu porcul tau sa ti-l prepare. Poate, insa la carciuma nu se taxeaza separat ora de manopera cu cca. 30 EUR fara TVA, iar garantia de la carciuma tine maxim pana la urmatoarea vizita la buda. Ma rog … rautacisme!
Nu e nici o suparare si sunt de acord ca este dreptul lor de a refuza sa lucreze cu piesele clientului. Pe de alta parte, consumabilele pe care eu le folosesc de multi ani deja au fost alese cu grija si au demonstrat ca sunt bune de-a lungul celor 8 ani de revizii. Nu voi renunta de exemplu la uleiul Amsoil doar pentru ca SMT vrea sa vanda uleiul din butoaiele cu origine incerta (nu mai stiu cum e acum, ca nu am mai luat ulei de la ei de la a 3-a revizie, insa va asigur ca nu e o acuza aiurea!).
Sunt cativa foarte buni profesionisti la service si imi pare rau ca nu voi mai merge la ei pentru revizii si alte operatiuni curente, atata vreme cat SMT va aplica aceasta politica. Ma deranjeaza de multa vreme atitudinea “sefilor”, insa am ignorat-o fie pentru ca nu ma afecta direct, fie pentru ca am avut intotdeauna alternative.
Goodbye for now, SMT!