AKA Subaru 14459AA632 DUCT ASSEMBLY AIR IN

E din plastic. Tine … cat tine! La mine vreo 115k pana a inceput sa “transpire” ulei pe la colierul din partea turbinei. L-am schimbat cu ocazia reviziei de 120k, in 12 Feb. 2019.

Daca se strica si nu realizezi repede, poate sa strice dupa el DPF ul … si atunci duci distractia la un cu totul alt nivel.

Se schimba relativ simplu, doua coliere si tot atatea suruburi, desi necesita ceva forta pentru demontarea celui stricat, dar mai ales pentru fixarea celui nou pe capetele metalice ale turbinei, respectiv intercooler-ului.

Aaa … am mai zis cumva? E din PLASTIC!!! Este perfect “normal” ca astfel de conducte să fie plastic în zilele noastre. Este, de asemenea, una dintre schimbarile dintre variantele Euro4 si Euro5.

Cel de la modelele Boxer Diesel Euro4 este din metal, cu capete / coturi de cauciuc, acelasi material termorezistent de la cotul dreapta al intercooler-ului. Bineinteles ca cel de metal rezista mai bine si mai mult. Pacat ca motoarele din generatia aia pocnesc ca popcornul.

Pret: cca. 200 EUR. Pret la SMT Bucuresti: cca 300 EUR. 🙂