Revizie 76 luni sau +8.1k km. (90k km)
Prestator: SMT – Bucuresti (Nelu)

REVIZIE 90k incluzand schimb ulei motor, filtre (ulei, combustibil, admisie aer, habitaclu), verificare baterie, frane (inlocuire placute spate), recalibrare injectoare, curatare scurgere laterala si eliminarea a peste 400g de praf / pamant / alte mizerii.

Am renuntat pentru moment la Motul 8100 Eco-clean 5W-30 si am folosit ulei AMSOIL Series 3000 5W-30 Synthetic Heavy Duty Diesel

Asadar avem urmatoarele costuri:

  • Ulei motor AMSOIL Series 3000 5W-30 (6 litri) = cadou la intalnirea de 7 ani Subaru Fan Club
  • Filtru ulei Subaru OEM 15208AA110 + Garnitura 11126AA000 = 88 RON
  • Filtru aer Mahle Original (Knecht) LX2672 = 48 RON
  • Filtru Combustibil Mahle Original  (Knecht) KC83D = 61 RON
  • Filtru habitaclu Mahle Original (Knecht) LA461 = 93 RON

Subtotal consumabile = 290 RON

La constatarile si recomandarea lui Nelu de la SMT, am schimbat placutele de frana spate. Pentru ca ATE se pare ca nu are p/n pentru placute de frana spate Forester SH, am luat un set de TRW.

Pe fata au trebuit schimbate bucsile de bara stabilizatoare si bucsile mari de bascula.

  • Set 2 bucati placute de frana spate TRW GDB3373 = 145 RON
  • Lichid de frana Motul RBF 660 = cadou la intalnirea de 7 ani Subaru Fan Club
  • Set bucsi de bara stabilizatoare fata Subaru OEM 20414AG070 = 71 RON
  • Set bucsi inferioare mari bascula fata Subaru OEM 20204AG01B = 440 RON

Subtotal piese = 656 RON

Manopera revizie SMT = 474 RON (!!!)

Total revizie = 1422 RON

La care se adauga valoarea uleiului si a lichidului de frana primite cadou, cca. 400 RON.

 

Imi testara si suspensiile care s-au prezentat dupa cum urmeaza:

  • Puntea fata – uzura raportata (incarcare la test) = 76% stanga – 73% dreapta
  • Puntea spate – uzura raportata (incarcare la test) = 63% stanga – 65% dreapta

Testele au fost facute cu tehnicianul la volan (cca. 80kg).