Revizie 76 luni sau +8.1k km. (90k km)
Prestator: SMT – Bucuresti (Nelu)
REVIZIE 90k incluzand schimb ulei motor, filtre (ulei, combustibil, admisie aer, habitaclu), verificare baterie, frane (inlocuire placute spate), recalibrare injectoare, curatare scurgere laterala si eliminarea a peste 400g de praf / pamant / alte mizerii.
Am renuntat pentru moment la Motul 8100 Eco-clean 5W-30 si am folosit ulei AMSOIL Series 3000 5W-30 Synthetic Heavy Duty Diesel.
Asadar avem urmatoarele costuri:
- Ulei motor AMSOIL Series 3000 5W-30 (6 litri) = cadou la intalnirea de 7 ani Subaru Fan Club
- Filtru ulei Subaru OEM 15208AA110 + Garnitura 11126AA000 = 88 RON
- Filtru aer Mahle Original (Knecht) LX2672 = 48 RON
- Filtru Combustibil Mahle Original (Knecht) KC83D = 61 RON
- Filtru habitaclu Mahle Original (Knecht) LA461 = 93 RON
Subtotal consumabile = 290 RON
La constatarile si recomandarea lui Nelu de la SMT, am schimbat placutele de frana spate. Pentru ca ATE se pare ca nu are p/n pentru placute de frana spate Forester SH, am luat un set de TRW.
Pe fata au trebuit schimbate bucsile de bara stabilizatoare si bucsile mari de bascula.
- Set 2 bucati placute de frana spate TRW GDB3373 = 145 RON
- Lichid de frana Motul RBF 660 = cadou la intalnirea de 7 ani Subaru Fan Club
- Set bucsi de bara stabilizatoare fata Subaru OEM 20414AG070 = 71 RON
- Set bucsi inferioare mari bascula fata Subaru OEM 20204AG01B = 440 RON
Subtotal piese = 656 RON
Manopera revizie SMT = 474 RON (!!!)
Total revizie = 1422 RON
La care se adauga valoarea uleiului si a lichidului de frana primite cadou, cca. 400 RON.
Imi testara si suspensiile care s-au prezentat dupa cum urmeaza:
- Puntea fata – uzura raportata (incarcare la test) = 76% stanga – 73% dreapta
- Puntea spate – uzura raportata (incarcare la test) = 63% stanga – 65% dreapta
Testele au fost facute cu tehnicianul la volan (cca. 80kg).