Pe principiul ”e mai important să oprești la nevoie decât să accelerezi”, am decis schimbarea discurilor de frână cu unele de la EBC, împreună cu placuțele aferente.

Dar ce te faci când frâmele nu sunt e/su-ficiente și te trezești în cazul unui accident că între tine și mediul înconjurător ostil, pe durata câtorva fracțiuni de secundă în care totul se desfășoară incontrolabil, trebuie să fie ceva care să te apere. E momentul de spaimă în care o carcasă de metal bine facută, împreună cu sisteme de siguranță bine gândite, îți asigură integritatea și chiar îți salvează viața.

Impact frontal

 

Impact lateral

 

Impact lateral cu un stâlp

Poți doar să te uiți și să speri că mașina se va comporta cel puțin la fel de bine precum la teste.

Începând cu 2011, NHTSA a introdus un sistem de punctare a testării siguranței mașinilor în caz de impact, care este mult mai riguros decât cel precedent.

(„Explanation of 1990–2010 compared to 2011–Newer Starting with 2011 models, NHTSA has introduced tougher tests and rigorous new 5-Star Safety Ratings that provide more information about safety feature performance and crash avoidance technologies. Because of the more stringent tests, 2011-newer model ratings are not comparable to 1990–2010 vehicles.”)